Re: kernekompilering med begrænset antal moduler

Hej,

Det kræver kerne 2.6.32-rc? og er ikke med i 2.6.31 og tidligere.

  1. Pak source ud: tar -xf linux-2.6.32..........
  2. cd linux-2.6.32*
  3. make mrproper
  4. Få dannet initiel .config: make menuconfig
  5. Skræl .config, så kun loadede moduler existerer: make localmodconfig
  6. Compiler: make bzImage modules.
  7. Installer moduler (root): make modules_install
  8. .... resten kender I selv??

Mvh Stig