Re: Ingen TV2/DR1 video

Mads Jensen wrote:
> Hej,
>
> Jeg kan ikke se video på TV2s hjemmeside, eksempelvis indslag fra
> Nyhederne, eller http://go.tv2.dk Der hvor videoen skulle vises, er der
> en sort. Når man højreklikker, så kommer der en oversigt fra Flash, men
> det er også alt, hvad jeg kan få frem.
>
> Der er også et problem med videoer fra dele af DR1s hjemmeside,
> eksempelvis fra www.dr.dk/videnom, hvor der ikke sker mere end en sort
> ramme med play-knap, når man prøver at afspille videoen.
>
> Jeg kører Ubuntu 9.04. Både Java og Flash-plugins er installeret, og jeg
> [...]

Emnet har været oppe flere gange hvis du søger i postarkivet.
se tråden:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2009_04/msg00224.html

Så se efter gecko mediaplayer plugin til Firefox , og afinstaller
evt.andre plugins der kan konkurrere med denne.

Flash bruges til flash videoklips som på youtube, men DR og TV2 bruger
ikke flash særlig meget til deres videoklip, så derfor er det ikke nok
med flash eller java.