Re: Min WD harddisk har read hastighed på ~ 2 MB/s når der samtidig skrives på den

Sune Knutzen wrote:
> Jeg har hellanzb til at køre på computeren. Og det downloader direkte
> til /dev/sdb. Lige så snart den begynder at skrive til drevet, kan jeg
> ikke læse fra drevet med mere end ca. 2 MB/s.

Har hellanzb-projektet ikke et forum eller en mailingliste, du kan spørge?

Det er godt nok grove løjer, at et program bruger et device direkte. De
må have meget gode grunde til at gøre det. Det lyder, som om hellanzb
skulle have et dedikeret drev helt for sig selv...

Bent