SV: SV: Egen mailserver der gerne skal kunne bruge port 26

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Jon Bendtsen [mailto:bendtsen@xxxxxxx]
Sendt: 22. november 2009 13:17
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: SV: [TEKNIK] Egen mailserver der gerne skal kunne bruge port 26

On 22/11/2009, at 13.15, Casper Sørensen wrote:

> [...]

Kan sige med sikkkerhed at den ikke er open relay, da jeg har testet den
hvor den fysisk blev flyttet til port 26 (I selve port liste filen over
systemet), og da jeg så telnet'ede til den og ville sende en mail via halo
og de der komandoer der gav den mig ikke lov til og sende og sagde at den
også kunne bryde regler, men der er også en form for smtp sikkerhed på den.

Casper