Re: apt-get log og manglende bluetooth

Hej Jens

> Er der virkelig ikke nogen der har en idé til hvordan jeg løser dette problem?

> --
>
>        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
>  ZZZzz /,`.-'`'    -.  ;-;;,_
>      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
>     '---''(_/--'  `-'\_)
> Nothing is so simple that it can't get screwed up.

Jeg har også en T61, men kører stadig 8.04 Ubuntu.
Her er hvad jeg har:

ii  bluez-audio                                3.26-0ubuntu6
                                   Bluetooth audio support
ii  bluez-cups                                 3.26-0ubuntu6
                                   Bluetooth printer driver for CUPS
ii  bluez-gnome                                0.25-0ubuntu1
                                   Bluetooth utilities for GNOME
ii  bluez-utils                                3.26-0ubuntu6
                                   Bluetooth tools and daemons
ii  gnome-bluetooth                            0.11.0-0ubuntu1
                                   GNOME Bluetooth tools.
ii  libbluetooth2                              3.29-0ubuntu1
                                   Library to use the BlueZ Linux
Bluetooth sta

Du kan sikkert finde log'en i /var/log/dpkg.log (måske)

Mit bluetooth burde virke fint (siger i hvert fald at der er
forbindelse, men har aldrig brugt det med et bluetooth device).

Jeg skal med glæde sende mere info om installerede pakker eller lignende.

Nå ja, jeg regner selvfølgelig med at du har prøvet alt muligt andet
f.eks at kigge her:
https://help.ubuntu.com/community/BluetoothSetup

Med venlig hilsen
Folmer