Re: SUSE 11.2: Mplayer og Xine kan ikke finde libdvdcss

Eskild Nielsen wrote:
> Jeg har skiftet (Opgarderet?) til SUSE11.2 med KDE4 på en af mine
> maskiner.
>
> Jeg kunne så ikke længere spille dvd-film på den med kaffeine, som jeg
> plejede at gøre af og til.

Virker fint uden videre på mine to maskiner med 11.2.

Har du lavet en frisk installation eller opgraderet via dvd eller opgraderet
online?

Tidligere havde du ikke kun problemer med dvd men også andre videofiler er
det stadig tilfældet?

Hvad får du af output hvis du kører 'kaffeine -dvd' eller 'mplayer dvd://2'
?

Output af 'rpm -q MPlayer kaffeine libdvdcss libxine1 vlc ffmpeg' samt
'zypper lr -d' er også interessant.