Re: Docbook 5 problem

Niels Müller Larsen wrote:
> Du har helt ret, MEN når det bliver lagt ind i en <programlisting>
> så sker der det at && af xslt bliver oversat til &amp;&amp;
>
> Synes jeg har prøvet alle mulige krumspring, men intet har hjulpet
> w3schools har ret, men de skriver om generel XML ikke om Docbook, der jo
> har et lagt udenom

ok, nu er det ved at være længe siden, jeg sidst skrev DocBook men jeg
plejede at gøre noget i denne stil:

<!ENTITY code-savefile SYSTEM "../code/SaveFileGameEngine.java.processed">

            <programlisting>
                <filename>SaveFileGameEngine.java</filename>
&code-savefile;
            </programlisting>

SaveFileGameEngine.java.processed er processeret af min Makefil med
følgende:

%.java.processed: %.java
		sed \
		mv _temp_ $@

...altså alle '<' og '>' bliver oversat til '&lt;' og '&gt' men ellers
er filen uændret.