Re: GoogleEarth linux crasher

Hej Jørgen

On 2010-02-06 23:14, Jørgen Heesche wrote:

> Mit videocard er Nvidea NV17 [GeForce4 MX 440]
> Der kan installeres 3D effects. Er det løsningen?.

Jeg har præcist samme videokort, og jeg har ingen problemer med Google
Earth. Men du skal have 3D aktiveret, dvs du skal bruge Nvidias egen
driver. Det har ikke været noget problem for mig at installere den, for
 Novell (jeg bruger openSUSE 11.2 - 32 bit) har en aftale med Nvidia, så
Nvidia laver en rpm-pakke til openSUSE.

Nvidias hjemmesider har oplysninger om, hvad man skal gøre for andre
distributioner. Så vidt jeg husker, skal du have kernel-headers for din
kørende kærne installeret, for installationsscriptet oversætter
kærnemodulet 'i flugten'.

Mvh  Bent