ubuntu-aze team mailing list archive

Ubuntu Global Jam - Ubuntu Phone and Tablet

Salamlar,
Bu gün Canonical-dan yazı gəldi ki, Mart ayı Ubuntu Global Jam tədbiri olacaq və LoCo-lar öz ölkələrində Ubuntu mobile sistemi ilə qurulu halda olan mobil cihazları və tabletləri öz tədbirində nümayiş etdirməlidirlər.

Daha sonra Video hazırlanacaq və LoCo-lar təqdimatı necə etdi, bu haqda parçalar olacaq. Bu videoda Bakı da ola bilər. Görüş hang-out vasitəsi ilə youtube-a yazılmalıdır.

Mən özüm İstanbuldayam və universitetə görə Bakıya gələ bilmirəm, Sizlərdən kimlər bu beynəlxalq tədbiri yerli community adından Bakıda keçirə bilər?

Mən artıq cihazlarımı hazırlamışam, və o vaxta ubuntu mobile -ı yazacam, əgər kimdəsə olmasa remote desktop ilə göstərəcik. Əsas odur sistemin necə işlədiyini hər kəs görsün.

Tәklifi olan?

Follow ups