Date: Wed, 30 Jun 2010 00:45:58 +0300
From: d.dorda@xxxxxxxxx
To: ubuntu-il@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [Ubuntu-il] הזמנת דיסקים ומדבקות אובונטו

תודות לעמותת המקור אין צורך יותר במעטפה מבוילת, פשוט העבירו אלי את כתובתכם ונשלח לכם דיסק+מדבקות (או רק אחד מהם, לבקשתכם).

שבוע מצוין!
דור.

בתאריך 29 ביוני 2010 20:44, מאת Ddorda <d.dorda@xxxxxxxxx>:

שלום לכולם,
החלטנו לשנות גישה: במקום שנשלח לכם את הדיסקים בגוביינא, פשוט שילחו לנו מעטפה מבוילת בגודל לפחות 12.5 על 12.5 סנטימטרים (5") והמעטפה הפנימית תשלח אליכם עם תקליטור אובונטו ו־4 מדבקות Powered by Ubunutu למחשב בחסות System76 ועמותת "המקור".

את המעטפה המבוילת יש לשלוח לכתובת: דור דנקנר, קיבוץ חצור־אשדוד, מיקוד: 60970

במידה שאתם מעוניינים לקבל יותר מתקליטור אחד, אנא צרו אתי קשר מראש במייל: ddorda@xxxxxxxxxx
כמו־כן ניתן להזמין רק מדבקות או רק תקליטור, אך יש לציין זאת בגוף המכתב או להודיע לי מראש במייל.

אני חושב שזו במה והזדמנות מצוינת להזכיר לכולם שניתן לתרום לקידום פעילות אובונטו בארץ דרך אתר "לתרום": https://www.litrom.com/?Artst_ID=149&camp=610

שבוע טוב,
דור :)

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.