Re: פגישה בשעה 5 היום בחדר ‎#ubuntu-meeting

אני מתכוון להיות במפגשים מסוג זה יותר, האם הכל מתפרסם ב-UWN? או שיש עוד
מקומות שצריך לבדוק?

On Thu, 2010-07-08 at 19:10 +0300, Ddorda wrote:
 <כרגע המערכת בוחרת את השפה לפי שפת הדפדפן שלך ועוד אין דרך לשנות את זה
 <לשפה אחרת. יש על זה באג פתוח:
 <https://bugs.edge.launchpad.net/loco-directory/+bug/570638

 <השיחה פחות או יותר הסתיימה, כרגע הם רק עוברים על כל מני באגים ומחליטים
 <מי יתקן אותם. חבל שלא הייתה יותר נוכחות ישראלית, היה מעניין :)

 <דור.

 <בתאריך 8 ביולי 2010 17:30, מאת Eyal Levin <eyalev@xxxxxxxxx>:
 <        אשמח אם תשאל.
 <        תודה :)
 <        אייל

>         2010/7/8 Ddorda <d.dorda@xxxxxxxxx>
 <                אתה מוזמן לשאול בפגישה (שכבר התחילה ד"א). אם לא תהיה
 <                אני אשאל בשבילך ואחזשור עם תשובות...

 <                דור.

 <                בתאריך 8 ביולי 2010 16:45, מאת Eyal Levin
 <                <eyalev@xxxxxxxxx>:

 <                        אתה יודע אם יש דרך לשנות את הממשק שפה
 <                        ב- http://loco.ubuntu.com ?
 <                        אצלי זה מופיע אוטומטית בעברית חלקית.

 <                        אייל

>                         2010/7/8 Ddorda <d.dorda@xxxxxxxxx>

 <                                שלום לכולם,
 <                                היום בשעה 5 (עוד כשלושת־רבעי שעה)
 <                                תתקיים פגישה בחדר הצ'אט
 <                                 ‎#ubuntu-meeting בשרת Freenode על ה־
 <                                LoCo Directory.
 <                                ה־LoCo Directory הנו כלי שנועד לאסוף
 <                                מידע על קבוצות ה־LoCo (הקבוצות
 <                                המקומיות של אובונטו) השונות.

 <                                על כך פרסם Daniel Holbach בבלוגו:
 <                                http://daniel.holba.ch/blog/?p=714

 <                                מוזמנים להגיע וסליחה על ההתראה הקצרה,
 <                                דור :)