Re: Ubuntu Global Jam?

אני מצטרף לנושא התרגומים, גם ככה זה הנושא הכמעט יחידי שאני יכול לתרום
בו, כרגע אני לא חלק מצוות התרגום, השאלה כמה זה קריטי שאהיה?

אם זה חשוב אז אשתדל להקפיד לתרגם לפחות קצת בכל יום כדי שתוכלו לבדוק את
איכות התרגום עם הכללים החדשים, אם זה לא חשוב אז עדיין אשתדל לתרגם אבל
פחות דחוף :)

מאיפה לתרגם בינתיים? הרי איך שהבנתי לא מתרגמים פרט למס' חבילות מאוד
מצומצם ממה שיש בלאנצ'פ

On Tue, 2010-07-27 at 17:16 +0300, Yaron Shahrabani wrote:
 <אני באמת רוצה לרכז את נושא התרגומים למפגש, מי מצטרף אלי?
 <(בתקווה שלא יפלו עלי עבודות שימנעו ממני לעשות את זה)

 <בברכה,
> Yaron Shahrabani
>         <Hebrew translator>
>

> 2010/7/27 Ddorda <Ddorda@xxxxxxxxxx>
 <        שלום לכולם,
 <        מדי שנה מתקיים ארוע גדול בשם Ubuntu Global Jam.
 <        בארוע זה הקהילה מתאספת לשפר את אובונטו מכל מני היבטים:
 <        תרגומים, דיווחי ותיקוני באגים, דוקומנטציה, אריזת חבילות ועוד..
 <        פרטים נוספים ניתן למצוא כאן:
 <        https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam

 <        השנה, כרגיל, מתקיים הארוע בין התאריכים 27 - 29 באוגוסט.

 <        השאלה היא האם אתם מעוניינים לקיים את הארוע גם אצלנו? לשם כך
 <        דרושים הרבה אנשים שיעזרו להרים "Sessions" בנושאים השונים.
 <        מישהו עם קצת זמן פנוי מתנדב?

 <        מבחינת תרומה לקהילה, הרווח שלנו הוא ברור - כמה שיותר אנשים
 <        אצלנו ידעו איך לעשות דברים, ככה המשתמש הישראלי יזכה לסביבת
 <        עבודה מעוברתת טוב יותר.

 <        מישהו מרים את הכפפה? (שוב, מוזמנים להכנס ללינק:
 <        https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam ולראות מה צריך לדעת
 <        פחות או יותר...)

 <        דור :)