Re: רעיונות לשרת

שרת שבו אנשים יוכלו לדבר אחד עם השני כל היום, לתרגם ביחד, ולעזור אחד לשני
לפתור בעיות? יכול להיות מגניב :) [?]
עד כמה אנשים כל התוכנות צ'ט קולי האלה יכולות לכלול? 12?

אני זוכר פעם בימים עברו שעוד היו כל מיני שזיפים ובנים הייתה איזו שיחת סקייפ
משותפת שלי ושל עוד כמה וזה היה מאוד מרגש.
אני קצת עייף אז אני לא יודע על מה אני מדבר, אבל לא נורא.