ubuntu-il team mailing list archive

Re: עוד דיסקים!

אני רק אוסיף תשובה לשאלה של אמיר אלדור ואומר כי וובי יש אם אני לא טועה
בכל דיסק שיש בו את הלייב סידי של אובונטו (עם גנום, לא בטוח לגבי קובונטו)
אלא אם החליטו להסיר את זה

On Thu, 2010-09-16 at 19:08 +0200, Lior Kaplan wrote:
 <ליתר דיוק - הרעיון הוא שבזמן שאתה מקבל משהו חינם, מזכירים לך שאתה
 <מוזמן לתרום כמה גרושים עבורו. זה בד"כ עובד הרבה יותר טוב מאשר לבקש
 <מאנשים כסף תמורתו באמצעות מכירה.

 <קפלן

> 2010/9/16 Ddorda <Ddorda@xxxxxxxxxx>
 <        ליאור: מעולם לא יצא לי לשלוח כמות כזו של דואר, אז אני צריך
 <        לברר איך זה הולך..

 <        אמיר: אין קשר בין הקבלה של הדיסקים לבין התרומה. תרומה זה למי
 <        שמעוניין לתמוך ולדאוג להמשכיות של אובונטו ישראל ובכלליות קידום
 <        לינוקס בארצנו הקטנטונת. חור בכיס שנתפר כוונתו "אם זה עתה יצאת
 <        מבעיות כלכליות ושי לך לב טוב" :)

 <        דור.

 <        בתאריך 16 בספטמבר 2010 19:59, מאת Amir Eldor
 <        <amir.eldor@xxxxxxxxx>:

 <                הדיסקים האלה באים גם עם וובי? אני לא חושב שאני אצליח
 <                לקנברט חברים שלי לאובונטו ולשכנע אותם לחלק את המחיצות
 <                בדיסק הקשיח שלהם מחדש או משהו בסגנון...

 <                ומה זאת אומרת במידה שהחור בכיס נתפר? על מה משלמים כסף
 <                בהזמנת דיסקים? או שזה שלם כמה שבא לך כמו שעשיתם
 <                באוגוסט פינגווין?

>                 2010/9/16 Ddorda <Ddorda@xxxxxxxxxx>

 <                        שלום חברים,

 <                        טסים להגיע בקרוב דיסקים נוספים (של אובונטו
 <                        10.04) [דואר אוויר] ואני יותר ממזמין אתכם
 <                        לשלוח הזמנה או להזמין את חבריכם להזמין
 <                        דיסקים!!
 <                        כמו־כן נשאר לנו סטוק של תקליטורי קובונטו,
 <                        למעוניינים...

 <                        כמובן שכול טון הארגזים הזה גרם לחדרי הקט
 <                        להראות כמו המחסנים של איקאה, ולכן אני מאיץ בכם
 <                        לדאוג שלדיסקים יהיה ייעוד טוב יותר, למרות שלא
 <                        יזיקו לי כמה דיסקים של 10.04 לאוסף.

 <                        נ"ב - מי שלא תרם לנו עד כה, במידה שהחור בכיס
 <                        נתפר, אני מזמין אתכם לתמוך בקהילה ולוודא שיהיו
 <                        דיסקים גם לדורות הבאים וגם בגרסאות הבאות.

 <                        דור :)