ubuntu-il team mailing list archive

Re: מתנדבים לאייקון ולכנס המדעי בב"ש

אייקון יהיה באשכול פיס, שפרינצק 4 ת"א, הכניסה מרח' הארבעה, זה נמצא 5
דקות הליכה מסינמטק ת"א וכ-15 דקות הליכה מעזריאלי, אם תצטרך הסבר איך
להגיע אני אוכל להסביר לך טלפונית

On Sat, 2010-09-18 at 21:34 +0200, Amir Eldor wrote:
 <איפה יהיה הכנס של אייקון?

> 2010/9/16 moshe nahmias <moshegrey@xxxxxxxxx>
 <        היי, אני צריך לדעת מי רוצה להתנדב בכנס אייקון והאם רוצים להקים
 <        דוכן ומי מוכן לעזור בדוכן בכנס המדעי בב"ש של מרכז אילן רמון.
 <        אייקון מתקיים בתאריכים 26-28/9 ובו נכון לעכשיו סביר שיהיה לנו
 <        דוכן, אבל אנו נדע סופית רק ביום ראשון הקרוב בערך

 <        הכנס המדעי בב"ש מתקיים בתאריכים 27-28/9 וצריכים להחזיר תשובה
 <        עד מחר בבוקר, לכן אבקש שמי שרוצה לעזור שם שיחזור עם תשובה
 <        בהקדם האפשרי (בעקבות פשלה גדולה שלי...)

 <        מצטער על ההתראה הקצרה מראש, אשתדל שלא יקרה שנית.

 <        תודה, משה