Re: מסיבת שיחרור 10.10?

אישית אין לי בעיה לעשות משהו בגני יהושע, אבל המטרה קצת הולכת לאיבוד במצב
כזה, הרי קשה לראות מה ההבדל בין זה לבין אובונטו על הדשא שיהיה די בקרוב
שוב בכל מקרה...

קחו בחשבון שמתחילים לקדם דברים בעניין הזה (אובונטו על הדשא) גם בפורום
הישן כך שצריך שנדאג לתיאום בין הפורומים (לפחות עד שנצליח לגרום להתאחדות
בפורום והאתר החדשים), אני מוכן להיות המתאם ואם נבחר באמת את הגישה הזו
כדאי לעשות בחירה בעניין במפגש הבא של הקהילה.

בואו נסגור שזה יהיה בגני יהושע, לגבי אוכל נראה לפי מי שיגיע, מה דעתכם?