Re: מישהו נתקל בבעיה הזאת ?

2010/12/5 Lior Kaplan <kaplanlior@xxxxxxxxx>:
> פתרון מקבלים בכל דרך אפשרית (פורום, רשימת תפוצה, IRC וכו').
> אתה יכול להגיד שאתה עונה על שאלות במקום מסויים, אבל יש
> אחרים שיענו במקומות שלהם נוח.

פתרון מקבלים בשיטת תקשורת דוכיווני שבו נמצא אדם עם המידע הדרוש. אם
משהו שואל פה, יקבל תשובה פה. אם משהו שואל בטווטר, אז בטח שתוכל לענות
לו שם, אבל אל תפנו את השאלות לפה אלא עם כן אתה מתכוון לתווך בין לבין.
קהילה התאחדה _כאן_ כדי לתמוך באובונטו, אם רוצים לשאול בטווטר או תחנת
רכבת או יער שישאלו, אבל שלא תצפו לתשובה. הקהלה לא מתאחדת במקומות אלו.
אל תגיד לי שלמשהו בתחנת אוטובוס יש שאלות. תגיד לו שהתשובות נמצאות כאן.

--
Dotan Cohen

http://gibberish.co.il
http://what-is-what.com