Re: עדכונים לגבי פגישות בוויקי

משה - לתשומת ליבך, אנא בחר באפשרות "השב לכולם" או "reply to all" כדי
שהמיילים שלך לא יגיעו רק לשימי אלא לכל הרשימה.

*לגבי דיונים ברשימת תפוצה, אם יש מתנגדים אז השמיעו קולכם.* יכול להיווצר מצב
שבו אנשים יעזבו את הרשימת תפוצה רק משום שהיא תהיה מקור נחמד לספאם למי שלא
מעוניין.
אפשרות נוספת זה לעשות כמו שיש במקור (אני חושב) שיש להם רשימה עם מיילים פעם
ב־ ויש להם רשימה של דיונים וכו'.