Re: יש כאן עוד מישהו?

למקרה שלמישהו היה ספק – לא הייתי רציני כשכתבתי על ביטול הדוכן. מצד שני, אני
מניח שאפשר להקים דוכן גם בלי להיות חלק מאובונטו. ☺

אני תוהה מה המטרה בכלל בסגירה של קבוצות לא פעילות באובונטו, הרי אין להם שום
דרך לדעת עד כמה הקהילה המקומית פעילה כאשר היא מסוגלת לפעול בכוחות עצמה. אפשר
בבקשה מידע נוסף על המדיניות הזו שלהם?