טוב יש לי יומולדת עוד חודש

שלום לכולם,

מכיוון שלא קורה איתנו כלום, ותמיד נחמד לפגוש את האנשים מאחורי הניקניימס,
ובגלל שיש לי יומולדת עוד חודש, והכי חשוב בגלל שאין לי חברים(!), חשבתי אולי
שנעשה פגישה באיזה פאב בתל אביב ואני אביא לכם עוגות.

אז ככה, היום הולדת עצמו הוא ב־30 לאוגוסט, אבל זה יוצא יום שלישי שזה לא נוח
בגלל שזה לא סוף שבוע. יומיים אחרי זה  זה הראשון לספטמבר אז אולי זה גם לא נוח
כי מתחילים את הלימודים לא? בעצם לא מתחילים שבוע מוקדם יותר? אני לא מעודכן
במה שקורה בישראל.

בקיצור, אני רוצה להתחיל לתכנן אז תביאו לאפטופים ונחשוב מה כדאי ומה עדיף. בכל
אופן, אני חושב שעדיף שיהיה על זה דף בוויקי שלנו אז הנה הוא:
קישור<http://ubuntu-il.org/wiki/%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A8_%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%94_%D7%9C%D7%A0%D7%95_%D7%A2%D7%95%D7%92%D7%95%D7%AA_2011>

תודה על שיתוף או חוסר שיתוף הפעולה,
אמיר

Follow ups