Re: פני הקהילה, לאן?

אני נכנס כל יום לאתר (בתור אדמין) ומאשר תגובות של משתמשים אנונימים למרות
שאין הרבה כאלה.
באותה נשימה אני גם נכנס לפורום ועונה על מה שאני יכול.
 לגבי עבודה על האתר אני מחכה לגברת אור שפירא, שאני מקווה מכותבת ברשימת
התפוצה, שתעזור לי או לעצמה לפתח את אתר הדרופל של הלוקו (שלדעתי גם העיצוב
שלו זוועה).

לגבי לוקו, לא כיף לעשות דברים לבד. יש לי כמה לינקים בצד של הוויקי העולמי
לאיך להקים לוקו חביב אבל לא יצא לי לקרוא וליישם. אביב - אולי נמצא זמן לעבור
על זה? אולי גם עם משה?

מה המדיה הכי נוחה לתקשורת בין חברי "קבוצת הגרעין" שזהותם תתברר בכמה מיילים
הקרובים אני משער... אני בעד סקייפ אבל זה לא ברוח הקוד הפתוח :) אז אולי ננסה
להפעיל את אקיגה. IRC אני לא מתלהב כל כך כי זה פחות מרגש וגם יש כל מיני
לאגים מטורפים. תזכורת - לשמוע קול זה כיף.

טוב, נראה לי שקודם כל נראה מי באמת מגיב למייל שלך, מר אביב, ואז נוכל להתחיל
להשתמש במונח "קבוצת גרעין" שזה נשמע ממש נחמד ומצלצל יפה באוזן שלי.