Re: פני הקהילה, לאן?

כרגע זה זמן עמוס לכולם, שנת הלימודים בעיצומה, וכן רוב האנשים כאן עובדים.
תמיד בתקופות כאלו הפורום נהיה יבש יותר, אני למשל לא מוצא זמן בין כל
הלימודים לענות לאנשים בפורום, אבל כשיש לי זמן אני תמיד משתדל לענות, אני
מניח שבתקופות של חופשים נראה את הפורום משגשג יותר, בקשר לשאר הפעילות, נראה
לי שהכל קורס מכיון שאין מישהו שלוקח על עצמו לקבוע עובדות בשטח, כמו למשל
במפגשים, כל פעם מעלים הצעה על תאריך מסוים, הבעיה היא שאף תאריך לא נוח לכולם
ולכן אף פעם לא יוצא כלום מזה, במקרה הזה למשל צריך מישהו שיקבע תאריך, וזה
יהיה המילה האחרונה בעניין, אחר כך צריך לפרסם גם בווטסאפ וכך ייתוספו עוד
אנשים, אבל שוב, אני רק מדבר, לעשות את זה הרבה יותר קשה, מכיון שכמו שאני לא
לוקח על עצמי את זה אני מניח שאף אחד אחר לא עושה את זה.
מה שאני בסך הכל מנסה לומר זה שלא תמיד טוב להצביע על כל דבר, ככה זה רק נמרח
ולא יוצא כלום, בשביל מה יש מנהלים אם על כל פיפס קטן עושים הצבעה? צריך לתת
למנהלים אפשרות לקבוע החלטות בלי להתייעץ על כל דבר, רק שינויים מהותיים (כמו
מינויים חדשים, או הוצאות כספיות גדולות) ידרשו הצבעה כוללת.

כמו כן, לדעתי חשוב יותר להשקיע בארגון מפגשים והרמת דוכנים בכנסים מאשר
להשקיע בהחייאת הפורום, מכיון שפורום הרי יש גם בווטסאפ, כל מה שצריך קהילה
נפרדת זה לדעתי רק בשביל להיחשב לוקו רישמי לארגן מפגשים ולתת עזרה ראשונה
לאלו שלא ממש מכירים את עולם הקוד הפתוח, שקצת ייסתבכו בווטסאפ. בשביל כל זה
צריך שהפורום יהיה קיים, אבל הוא לא חייב להיות משהו גדול ממש.
לעומת זאת מפגשים כבר לא היו תקופה ארוכה, וזה חבל מאוד, המפגש האחרון שהיה
אמור להיות התפורר רק בגלל שאף אחד לא קבע תאריך סופי.

אני עצמי מוכן לקחת על עצמי קצת עבודה, אבל רק בחופשים, שזה אומר עוד משהו כמו
חצי שנה כמעט, עד אז אני יכול לסדר דברים רק בזמן הפנוי שזה לא הרבה (רק סופי
שבוע, וגם זה לא תמיד). הכי טוב לדעתי זה ליצור רשימת מטלות, ומי שפנוי שיעשה
משם משהו.