Re: איפה כל האדמינים של האתר?

אני פה...

קאפצ'ה נשמע טוב. לא נראה לי מסובך כל־כך להתקין קאפצ'ה לדרופל...
אם זה יבטל את האישור הפרטני אז אני בעד.
אם גם יהיה מנגנון לדיווח על הודעות, אז כמות הדיווחים תפחת משמעותית.

כבר תקופה ארוכה שאני לא פעיל בכלל בקהילה... אבל אני יכול לעזור לאשר תגובות.

זוכר את הדיונים בצ'אט? כבר אז הצעתי את עצמי בתור תפקיד לאישור הודעות/תגובות,
עד היום אף אחד לא הכניס אותי לניהול. דור היה אמור להכניס אותי, נדנדתי לו,
אבל זה לא עזר כל־כך...