Re: איפה כל האדמינים של האתר?

אמיר, לי היא כתבה שפורט ssl חסום... אולי היא טעתה באות האחרונה.

אבישי, אור לא כתבה לי באיזו אוניברסיטה היא לומדת.

צריך לעדכן את דרופל, אם אתה יודע איך אתה מוזמן.
אני בעקרון עשיתי את זה, אבל לא על אתר חי, לא רוצה לקחת סיכון.

קחו חיוך, אני לא הרגשתי שאנחנו רבים :)
אבישי מנסה לעזור, לא לריב...

בתאריך 4 באפריל 2012 20:53, מאת Avishai Ish-Shalom <