איש הקשר של הלוקו

שלום רשימה,

אביב (serfus) הודיע לי כי הוא מתגייס בקרוב ולכן לא יהיה זמין בתור איש הקשר
של הלוקו.
בתור דיקטטור אני מכריז על עצמי כיורש הבלעדי של התפקיד מכיוון שאני זמין
באימייל ובפורומים על בסיס יומי. אני אפילו משתמש ביוניטי!
אם מישהו אחר חושב על התפקיד אשמח לשמוע כי אני לא באמת דיקטטור. אם מישהו
מתנגד, כי אני קצת מוזר, גם אשמח לדעת.
דרישות התפקיד הן לספק כתובת לפניה ללוקו ולקהילה בכלל. על איש הקשר להיות
פעיל, לדעת מה קורה בקהילה שלנו, לענות למי שרוצה ליצור איתנו קשר גם מישראל
וגם מחו"ל ולהיות נחמד ומגניב.

למה לא כדאי לי להיות איש הקשר:

* אני לא יודע מה קורה בקהילה שלנו חוץ מזה שהפורום באתר "פעיל" בערך. אני גם
זורע לעצמי כל מיני רעיונות במוח לשדרוג ותחזוקת האתר
* אני לא מכיר מספיק את קהילת הקוד הפתוח והתכנה החופשית בארץ כי אני לא
הִיפּי כמוכם, למרות שהייתי רוצה להיות (אולי אפילו אגיע לאוגוסט פינגווין!)

אשמח לתגובות נרגשות.

בתודה,
אמיר הלא בינארי

Follow ups