ubuntu-il team mailing list archive

Re: אובונטו

לא התכוונתי להיות כזה חריף אבל אני בהחלט חושב שכל הדיבורים האלה על
סולידריות קצת הסיטו אותנו מעובדות היסטוריות, אנחנו לא בנויים להיות
קומוניסטים ולראייה כמות הקיבוצים שהופרטו מקום המדינה ועד היום, אנחנו צריכים
לנסות לשפר את מה שיש לנו בידיים ואת מה שאנחנו עושים הכי טוב: קפיטליזם.
זאת לא מילה גסה, זה בסך הכול יישום קצת בעייתי אבל אף אחד לא יכול לשכנע אותי
שאי אפשר לשפר.
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>