ubuntu-il team mailing list archive

Re: קריאה למתנדבים בדוכנים בכנסים קרובים

אני אשתדל מאוד לבוא ולעזור :)

כל הכבוד על היוזמה.

דור.

2012/8/31 Amir Eldor <amir.eldor@xxxxxxxxx>

 שלום אובונטואיסטים ומסתננים יקרים,

 כחלק מהמאמצים להחזיר לעניינים את הלוקו הישראלי אנחנו מארגנים דוכני אובונטו
בכנסים שונים שיהיו בחודשים הבאים. כאן מגיע הצורך שלנו בכם! זוהי קריאה
למתנדבים בדוכנים למי שלא שם או לא עוקב אחרי החדשות באתר.

 בגדול אנחנו צריכים כל עזרה שאפשר לקבל בין אם זה סתם לעמוד ולבהות ועד
להדגמות על לאפטופים אישיים שאתם מוזמנים להביא איתכם.

 להלן תוכן המודעה שפרסמתי לפני חודשים רבים (לפני כשבוע)
http://ubuntu-il.org/news/1134

 בתאריך ה־10.10 יתקיים באוניברסיטת תל אביב יום ג'ומלה. יום לאחר מכן ב־11.10
יתקיים דרופלקאמפ באותו המיקום.

 יהיו דוכנים של אובונטו ישראל בכנסים הנ"ל בנוסף לדוכנים נוספים של קבוצות
קוד פתוח ותוכנה חופשית בישראל (לא בטוח עדיין מי יהיו, אבל אני משער שפדורה
ישראל ועמותת המקור ישתתפו).

 אתם מוזמנים לבוא לתמוך, "להפיץ את המילה", להתנדב לשמור בדוכנים ולהראות
לאנשים שלא מכירים לינוקס ואובונטו שיש גם אלטרנטיבה. בנוסף יהיו כל מיני
שטויות של אובונטו כמו סיכות האובונטו המפורסמות שלי שאני רוצה להזמין. אולי
מדבקות, חולצות, כל רעיון שיהיה לכם יתקבל בברכה!

 מקווים לראותכם!

תודה!

אמיר הלא בינארי