ubuntu-il team mailing list archive

Re: Fwd: https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds

> To get your Quantal DVDs you must first ensure you are an approved team

אופס, אנחנו לא.
:(

אכן אתה צודק שעליי התפקיד של עדכון עמוד הוויקי הגלובלי אודות אירועים שקורים
פה, שבמהלך הזמן יראו שבכל זאת יש פה קהילה בישראל.
מבורכת ההחלטה שלך להגיד יום אחד "אוקיי ביום א' ב' ד' אני אהיה בתל אביב
בארומה" ולא לשאול "מתי אתם רוצים שיהיה" כי ככה (כנראה) מרימים דברים. אבל
ככה גם רק משה בא, שזה עוד :( לא בגלל משה כמובן :)

וכדי לסתור את עצמי, אגיד גם שבגלל שהכל וויקי ולנצ'פד ותמונות ממצלמות של
אנשים, לא הכל צריך ליפול עליי.

במילים אחרות: הצילו, עזרה.

אמיר