ubuntu-il team mailing list archive

Re: אובונטו זאת בעצמך!‏

בעיקר מפריעה לי העובדה שאין הפצת עומר אדם או הפצת שרית חדד או הפצת אביב
גפן...

לא שזה חשוב לי ברמה האישית אבל אובונטו עדיין יותר מדי אליטיסטי כדי להתקרב
למיינסטרים וצריך טיפה להוריד את המכנה המשותף כדי להביא מתעניינים חדשים, כל
עוד זה דורש יותר מדי עבודה ותחזוקה זה בחיים לא יקרה...
אני רוצה לדעת שמחר פנתה איזו אישיות ישראלית חשובה לאחד מאתנו וביקשה ממנו
להכין הפצה שעושה כבוד מסוים לאמן כולל עדכונים ישירות לשולחן העבודה וכן
הלאה... זה שלנו הדברים מובנים מאליהם ופשוטים לא הופכים את השימוש באובונטו
למספיק אטרקטיבי ללקוחות בעלי העדפות שונות בשוק.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>