עורך הטקסט באתר

שלום לנוכחים,

אני רוצה להחליף את עורך הטקסט באתר. הוא מעצבן אותי. נראה לי זה CKEditor או
משהו כזה.

מעולם לא השתמשתי בעורכים ויזואלים בדרופל אז יש לי כמה מחשבות:

   1. האם אפשר להשתמש בעורך הקיים גם בעריכת הודעות וכתיבת הודעות חדשות
   בפורומים? כי הוא לא מופיע בהם :(
   2. אולי נקל על המשתמש ופשוט לא נשתמש בעורך ויזואלי - אבל אז - איך אפשר
   להעלות תמונות בצורה נוחה וכל מיני כאלה? העיקר שלמשתמשים יהיה קל, כדי שלא
   יהיה מגעיל ויעשו לי תמונות ענקיות על הפוסט שתופסות את כל החיים.
   3. אם לא נשתמש בעורך ויזואלי, מה דעתכם על אילו פילטרים לאפשר ובאיזה
   להשתמש כברירת מחדל? נראה לי לא הרבה מכירים Markdown בארץ, ויותר פופולרי BB
   Code. וכמובן נראה לי ששווה להשאיר filtered HTML.

קיצר זה סתם מייל צומי,

תודה,
אמיר