ubuntu-il team mailing list archive

Re: הזדמנות להרים שוב את האתר

מה שדור כתב:

From: Ddorda <dor@xxxxxxxxxxx>
Date: 2013/1/9
Subject: Re: [Ubuntu-il] הזדמנות להרים שוב את האתר
To: Amir Eldor <amir.eldor@xxxxxxxxx>
Cc: ubuntu-il <ubuntu-il@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>

לדעתי צריך להיות מענה לאובונטו כמערכת נפרדת, במיוחד לקראת הטלפונים הקרבים
ובאים.
למה? כי אובונטו היא הפצה עם גישה קצת שונה משאר ההפצות. כמו שלנדרואיד יש
פורומים משלהם.

שלא תבינו לא נכון. ווטסאפ קהילה מאוד חשובה ללינוקס וחשוב שנקדם אותה ונדע
לשמור על קשר טוב בין הקהילות, פשוט אובונטו הולכת ומתרחקת משאר ההפצות (יש
שיגידו לרעה) והשוני שווה את ההפרדה.

שוב, זו דעתי אבל אני כבר לא ככ פעיל.

דור :)