ubuntu-il team mailing list archive

מעבר שרת - דעות

שלום,

עוד לא עברנו סרבר - לא לדאוג.

עקב בעיות אחרונות בשרת של אבישי והצעת הוסטינג של חברה חיצונית בחינם מלבד
לינק אליהם, החלטתי (כן, על דעת עצמי), לנסות לעבוד עם החברה הזו (sweethome).
הם מישראל ונתנו לי שרת VPS (מבוסס CentOS) בחווה של בזק.

קצת מוזר לי שזה VPS, כי אמרתי לבחור משם שאני מעדיף שהאתר של אובונטו, ירוץ
על אובונטו. יש אפשרות כזו עם שרת 12.10 מבחינתם אבל מר בחור ציין שהם לא
מתחזקים מערכות שהם לא CentOS. בגלל זה מוזר לי. חשבתי שיהיה לי פאנל ניהול כל
מיני התקנות דרופל וכו', אבל אין (אפשר להתקין? webmin אולי?).

אני מאוד מודה לאבישי על ההוטינג שהוא נתן לאתר במשך זמן רב, אבל הוא בכל זאת
השרת שלו עושה שימוש שהוא לא רק אירוח אתר אובונטו ישראל ולכן היו לפעמים
הבעיות המוזרות.

השרת של sweethome כרגע מוביל לסאבדומיין תחת הדומיין שלי למטרות פיתוח. מכאן
והלאה זה או ליצור כבר Drupal 7 מלכתחילה ולפתח אותו עד שיגיע למצב עבודה, או
להעביר את ה־Drupal 6 הקיים איך שהוא.

דעות? טענות?

אבישי, אל תשנא אותי.

אמיר