Re: הודעות בפורום מדריכים פתוחות לעריכה לכל אורח וטרול מזדמן

תודה על האזהרה, אוהד.

עם זאת, מוזר מאד, ההרשאות בסדר...

[image: תמונה מוטבעת 1]

דווקא בחלק התגובות אני לא בטוח...

[image: תמונה מוטבעת 2]

'משלוח תגובות ללא אישור' פעיל לאורחים בגלל אינספור הודעות מייל שאמיר קיבל,
זאת לא הבעיה.
מצד שני, תחת 'תגובות' אין גם יכולת שליטה מי יכול לערוך הודעות של עצמו (או
בכלל, אין פירוט כמו שב'פורום', כנראה שהסעיף השני אחראי גם על זה).

אין משתמשים לא רצויים תחת תפקידים ניהוליים.

החשד היחיד (שלי) שיכול להיות זה פגיעה מצטברת באבטחה, עקב אי עדכון המערכת...

אי לי מושג איך לחסום את האפשרות, דף ההרשאות הוא היחיד הנוגע בדברים האלה.