ubuntu-il team mailing list archive

Re: התחלתי לשחק עם רעיון לעיצוב חדש לאתר - יצא מגניב

תראה אמיר, צר לי אבל אני לא כל כך אהבתי את זה, ואני אסביר גם למה:
1. יותר מדי כתום בעיניים, זה לא נוח לראות כזה עמוד, העמוד צריך להיות לבן,
ורק קוים כתומים או פסים כתומים פה ושם, אם עושים צבע אחיד לכל הדף הוא צריך
להיות צבע פחות צעקני.
2. הדגל ישראל לא ממש משתלב עם הלוגו, עיצבתי בעבר מספר לוגואים לאובונטו
ישראל, הם נמצאים איפה שהוא בוויקי, צריך למצוא אותם.
3. ההצללה במילים "אובונטו ישראל" לא מתאימה, הקו העיצובי הכללי הוא די
מינימליסטי ומופשט ולכן הצללה כזו לא מתאימה.

אני יודע שלרוב האנשים ההערות שציינתי לא מפריעות, אבל התחושה של אתר מקצועי
מתחילה בעיצוב נכון, אני מניח שלא למדת עיצוב ולכן העיצוב שעשית נחמד מאוד,
אבל כמו שאמרתי יש מה לשפר.
אל תקח את זה אישית, אני ידוע כרגיש במיוחד לעיצוב ואני בטוח שרוב האנשים
יחשבו שזה יפה.