ubuntu-il team mailing list archive

Re: שפצרתי את דף ההורדה - דעות

טוב טעיתי קצת בציטוט, זה "כמו להגיד", זה לא שזה לא לינוקס - זה יותר "לצאת
מהגבולות" של הפצה ולהתקדם לדרגת מערכת הפעלה "בעלת שם" משמעותי כמו כל מערכת
הפעלה גדולה.

חייבים מקור? טוב,
נו.<https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151346829493199&set=a.391847243198.170551.686038198&type=1>
Amir Eldor: זה כבר לא לינוקס האובונטו הזה, זה כמו להגיד חלונות, מקינטוש,
אובונטו
ולשם קנוניקל כיוונו ולדעתי זה סבבה.
ואני אמרתי לפני זה שהמערכת כבדה ולא ממש אהובה עליי.
(למקרה ואתם לא רואים)

מקווה שזה לא יגרר לוויכוח. זה לעשות פיל מדבר כל כך קטן.
ולא שאני זוכר איפה כתבתי את זה, כבר לא עוקב אחרי עצמי...