ubuntu-il team mailing list archive

Re: למה הופעלה קפאצ׳ה על הפורום?

הי לכולם,

יש לי הרבה ניסיון בהתמודדות עם ספאמרים בדרופל, ולצערי לא המון הצלחות.
שני דברים שניסיתי ודי עזרו :

מודול ( אני לא זוכר את השם שלו כרגע ) שדורש מילה אחת לאימות ( ורצוי בעברית
) - אפשר לתת שם שאלה כמו "איזה עיר הכי גדולה במישור החוף".
אפשרות נוספת ( אני לא יודע אם יש גישה ) - היא לחסום ב ..htaccess - את מרבית
המדינות בעולם ( ולשאיר רק את אלו שאנו חפצים ).
יש אתרים שמייצרים את זה אוטומטית :
http://ipinfodb.com/ip_country_block.php

--
Thanks,