Re: אובונטו זה רק תירוץ ;-)

משה, יו הב א ביג גיא פינס אינסייד. קאונד מי, #אין?
אני פורש מהתפקיד אבל לא עוזב  את החברה :/
מי הטייס עכשיו? #דולב? :) או #נדב #זגורי?

וכן, דיברתי עם קנוניקל ובתור נציג נוכחי אני שומר על הגחלת וכן איי רסט מיי
קייס ל"חול" אנשי המ"חורין".
בנימה אופטימית זו אני עושה #ביד ואני #לא_בן_ייחיד_מעצבן.
הקשב כבוד המפקדת, אני #משתתף_בצערך ואני #כועס_בכעסי.

ובנימה אופטימית זו אני מכריז שהתשובה היא לא 42 אלא 01.

על הנחתום,
  #אתה_לא_חתיך_אידיוט_ג'ון