הבהרה לגבי מה זה "אובונטו"

שלום לנוכחים,

אובנטו זה קובונטו וזובונטו וזה גם מינט (אלא אם זה הגרסה מבוססת דביאן).  יש
100 אנשים ברשימה הזו והיא גודלת כל פעם שאני מסתכל על המספר הזה.

אתם ואתן אמורים להיות אנשים משכילים, אז סילחו לי אם התצבנתי בזמנו שקיבלתי
שטף של מיילים בעבר הדיי רחוק כקפלן ביקש להסיר את עצמו.. מי שרוצה, יכול
להיכנס ללנצ'פד ולהסיר עצמו.  אני אשמח לדעת כמה אנשים שבאמת מעוניינים לתרום
לעולם התוכנה החופשית מעוניינים לקבל הודעות מיצור מוזר כזה שקראתם עליו פעם
אולי, "אובונטו ישראל".

בינתיים, חפשו אותי בגוגל כי הפייסבוק נמאס עליי.

- איחלתי לחייל בהצלחה.
  אמיר אלדור

ולא לשכוח! לעשות reply-to-all by default אם אתם בג'ימייל.

Follow ups