Fwd: [eliberaprogramaro: 1919] Ubuntutradukado: Semajna kunlaborajxo 20080509

---------- Forwarded message ----------
From: Alekĉjo <alekcxjo@xxxxxxxxx>
Date: 2008/5/9
Subject: [eliberaprogramaro: 1919] Ubuntutradukado: Semajna
kunlaborajxo 20080509
To: eliberaprogramaro@xxxxxxxxxxxxxxxx

Saluton!

Kunparolante kun LaPingvino, administranto de la ubuntutradukteamo, ni
decidis por vigligi la tradukemecon lancxi semajna kunlaborajxo kaj
monata kunlaborajxo.
Tio alivorte signifas ke cxiu semajno ni proponas 1 programon por
traduki, kaj paralele, alian programon cxiumonate.

Por la semajno de lundo 12 al dimancxo 18, la kunlaborajxo estas la
programo add-applications:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/xubuntu-docs/+pots/add-applications/eo/+translate

Por Majo, la kunlaborajxo estas dpkg:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/dpkg/+pots/dpkg/eo/+translate

ni provas tiun planadon dum tuta Majo, kaj finmaje ni vidos, cxu gxi
efikis bone aux ne.

amike,
Alekcxjo