Re: [eliberaprogramaro: 2212] Re: ubuntu-eo.org

ne ne

en la vikio mi metis la informojn pri la retpaĝo

en ubuntu-eo.org mi uzos Wordpress (aŭ alian sistemon, se estas
bonegaj kialoj por tio) kaj aliajn ilojn por konstrui retpaĝaron pri
Ubuntu en Esperanto

--
Communication is essential. So we need decent tools when communication
is lacking, when language capability is hard to acquire...

- http://esperanto.net  - http://esperanto-jongeren.nl