gnome en esperanto

Karaj,

nun mi prizorgas la tradukadon de Gnome al espo, kaj - kvankam Gnome estas kiel patro de Ubuntu - la afero tie ci estas pli evoluita do mi pensas kontribui speciale per laboro en la dosieroj uzataj de Gnome kaj poste transpreni tiajn tradukoj al grupo de Gnome. Cu vi konsentas? Certe mi mencios ciujn kontribuintojn...
Mi diras tion car tiucele la grupojn devus esti pli proksimaj > nia laboro estas prekau la sama (la dosieroj havas malmultajn malsimilajojn).
Mi preparis liston kun la dosieroj komunaj por faciligi al grupo de Gnome (en Ubuntu estas multe pli da dosieroj), kaj se iu trovas interese ke mi montru tiun liston oni devas mencii tion > mi tuj povas alsuti gin.
Mi jam laboris iujn dosierojn en tiu ci grupo kaj dauros mian laboron, sed mi volas koni vian opinion.

Sincere kaj amike,
Kim