retpagoj por Ubuntu

Jacob,

pardonu mian konfuzan respondon. Tie ci mi klopodas esti pli klara:
Kiel vi memorigis min bone, mi vocdonis pri vikipago kaj tiun de launcpad. La du estas utilaj, sed - lau mia opinio - por malsimilaj celoj:

Por la tradukantoj, mi kunsentas
> From: Michael Moroni <haikara90@xxxxxxxxx>, 2009/08/11
> Mi pensas ke pli simpla vikipago estas la plej bona solvo.
> Ekzemple uzi https://wiki.ubuntu.com/EsperantoTranslationTeam/Tradukado kiun
> ciuj en la listo ci tie sajne povas redakti.

kaj pri la diskutita pago
> Kim, la demando ci tie estas, cu ni havu hejmpagon http://ubuntu-eo.org/ kie
> ni klarigas diversajn aferojn, au ne.

Mi opinias ke tiu ci pago estu por la publiko generale, kun la novajoj ekzemple pri la nuna versio 9.10, opinioj pri programoj, ktp. Sed dauras la demando:
> Kiu sxatas cxefrespondi pri la retejo?

(mi satus kunlabori sed ne povas cefrespondi pri gi)

Kim