Re: Vikio en ubuntu-eo.org kaj tradukaj ruloj

2010/1/29 Kim Ribeiro <kimribeirobr@xxxxxxxxxxxx>

> jam
>
> tre bona ideo!
>
> ĉar mi ne konas la diferojn, +1 por PMWiki (aŭ DokuWiki) pro la komentoj de
> Joop Kiefte.

Ankaŭ mi pensas, ke estas pli taŭga simplan vikion (kiel PmWiki, DokuWiki aŭ
MoinMoin, uzata en angla kaj itala vikio) ol MediaWiki. Ĉu aliuloj?
Mi enmetis en la kontaktliston Joey Stanford, ĉar mi forgesis, ke li devu
ricevi ĉiujn niajn retmesaĝojn : |
Kore,
- Michael

Follow ups