ubuntu-l10n-eo team mailing list archive

Re: Action: Notice of shutdown of services

> Multajn dankojn ke vi gastigis la retejon dum longa tempo senkoste!

You're welcome. I wish I could host it longer.

> Mi pretas gastigi ĝin ĉe Esperanto.org (aŭ ie simile). SED mi
> ekforiras NUN dum la sekvantaj 2 semajnoj! Do, se vi povas atendi tiom
> longe mi povos helpi. Se ne, mi bedaŭras.

Yes, that works for me. Either you or Henning would be fine. I can
setup FTP/SFTP access to whomever will take it and you can grab the
files. Then we can do the domain transfer process.

Michael, would you be so kind as to make the decision of where it should go?

Thanks,

Joey