ubuntu-l10n-ro team mailing list archive

Ajutor pentru traducerea VirtualBox 2.0

Salut,

Stiu ca VirtualBox nu face parte dintre pachetele care se pot traduce in Launchpad, dar este o aplicatie utila si destul de folosita. Traducerea actuala in romana imi apartine in totalitate.

Conform [1] si cu detaliile de la [2], Sun se pregateste de un nou release al VB, versiunea 2.0 care face in principal trecerea de la Qt3 la Qt4. Release-ul va fi intr-o saptamana, iar eu, din pacate nu pot face nimic in tot acest timp.

Daca cineva dintre voi are timp sa traduca ce mai e de tradus (in principiu biblioteca qt4 si string-urile modificate de la 1.6 la 2.0), este binevenit. Ar fi pacat sa faca release cu traducerea incompleta.

Multumesc,

Alex Eftimie

[1] http://www.virtualbox.org/ticket/2018

[2] http://www.virtualbox.org/wiki/Translating