ubuntu-l10n-ro team mailing list archive

bug statistici LP

Salut,

Dacă statisticile nu sunt actualizate în 7 zile, atunci e un bug
neraportat.

Acum statisticile sunt generate destul de fuzzy din cauza faptului că
sunt shared și faptul că statisticile sunt auto of sync e un bug
cunoscut. Este un cronjob care rulează o dată pe săptămână și le
corectează.

Din păcate nu am avut timp să raportez bug-uri în LP.
Cu notificările astea am văzut și multe alte bug-uri de genul:
 * Traduceri importate din upstream care apar ca sugestii și nu sunt
marcate clar ca „upstream”.
 * Sugestii care apar ca fiind făcute acum câteva luni, dar apărute doar
ieri în statistici... după ce alaltăieri statisticile erau zero.

Dacă găsiți ceva probleme, nu vă sfiiți să le raportați :)

Spor