ubuntu-manual team mailing list archive

(Czech) Re: Do kdy ma byt manual prelozen

Ahoj
Ideální by bylo, kdyby se to stihlo do 29.4. To je datum, kdy manuál
oficiálně vyjde (spolu s Lucid Lynx). Jestli se to nestihne, nic se neděje,
svět se nezboří a překládat se dá samozřejmě i pak. Bude jen trochu škoda,
že se český manuál nestihne vydat spolu s distribucí.

Každopádně chápu všechny překladatele. Vím, že mají svůj život, práci, děti
a tak jim na překládání nezbývá moc času. Taky na tom nejsem o moc líp. ;)
Ale pro zvýšení morálky a motivaci ostatních bych chtěl jmenovitě poděkovat
těmto překladatelům:

   - Tomáš Velecký
   - Jakub Zlamal
   - georgenos
   - Drahomír Přikryl

Tito dohromady navrhli překlad přes 300 stringů! Slušný výkon pánové!

Držme si palce, ať to stihnem! :D

---
S pozdravem Martin Lukeš
P.S.: Prosím, ponechte historii komunikace.