ubuntu-me team mailing list archive

Ubuntu Zajednica Crne Gore

Postovane kolege samo da Vas posjetim da su na forumu otvorene teme u
kojima treba da diskutujemo o daljem razvoju nase zajednice.
Ovom prilikom Vas molim da zajedno podrzimo stavke koje smo utvrdili na
predhodnim IRC sastancima kako se ne bi sve zavrsilo samo na toj prici,
jer ipak smo daleko dogurali da bi smo se ponasali "nemarno". Nemojte da
shvatite da prozivam nekog, ovaj mail je upucen i meni, jer samo zelim da
unaprijedimo zajednicu na nivo koji je moguce postici uz jos malo truda
odnosno neophodne organizacije. Kao prvo moramo se svi organizovati da malo
cesce barem i mail
citamo. Nadam se da cete me podrzati u ovome i nadam se da niko nece
pogresno shvatiti moje rijeci.

Srdacan pozdrav,
Aleksandar.

Follow ups