ubuntu-rs-admins team mailing list archive

Forum - mali info

Forum je tu. Glavnina radi kako treba za sada, ostaju nadam se samo sitnice
poput nekih prevoda koji nedostaju (dodao sam paket prevoda za ovu
verziju).
Malo kasnije ili kad dodjem kuci, ostavicu izvestaj desavanja i korake za
popravku, da imamo i dokumentovano (bice i na serveru).
Pratite desavanja, pa da utepamo sve sto iskoci na vreme. Ako mozete nesto
da resite i znate sta radite, uradite. Ja cu sada napraviti full backup
fajlova i baze i ostaviti na odgovarajuce mesto.