ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Τεστ λειτουργίας λίστας

Εκτός από το preffered μπορείς να ορίσεις εσύ όποιο άλλο email θες απλά με
τη διαφορά όμως ότι το έχεις προσθέσει στο προφίλ σου στο launchpad!
Δες εδώ τι έχει ορίσει ή κάνε ότι αλλαγή θέλεις ώστε να μην έχεις πρόβλημα:
https://launchpad.net/~eliasps/+editemails

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2013 - 12:06 π.μ., ο χρήστης Nik Th <
nikth-launchpad@xxxxxxx> έγραψε: